Subject: Päring_KüTS kohaldamine​
From: "Elis Vija" <[email-masked]>
To: Riigi Infosüsteemi Amet <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Jul 2025 15:10:09 +0300

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere!

Pöördun Teie poole küberturvalisuse seaduse kohaldamisega seonduvalt. Nimelt 
on meie kliendiks Eesti suurim pressidistributsiooniettevõte OÜ Lehepunkt, 
kelle puhul ei ole hetkel kehtiva regulatsiooni ning EU direktiivi valguses 
selgelt arusaadav, kas küberturvalisuse reeglid kohalduvad ettevõttele või 
mitte. Kui lugeda kehtiva küberturvalisuse seaduse § 3, siis selle järgi 
justkui poleks tegemist seaduse mõistes teenuse osutajaga, aga selleks, et 
olla kindel, otsustasime üle küsida, et kas meie arusaam on õige ning kas 
see jääks kehtima ka aasta alguses ministeeriumide vahel ringlema saadetud 
KüTS muutmise eelnõu valguses? Ehk teisisõnu kas seaduse muudatus võib kaasa 
tuua eelpool nimetatud ettevõtte kvalifitseerumise teenuse osutajaks?

Ette tänades,

________________________________________________________________

Elis Vija
Senior Legal Counsel

Fondia | Estonia Finland Sweden Lithuania
Contact: +3725171268,  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Office: Ahtri 6, 10151 Tallinn, Estonia

 <https://www.fondia.ee/> www.fondia.ee  | 
<https://fondia.com/en/en/privacy-policy> privacy